Monday 13 November 2017

New År Forex No Deposit Bonus


Innlogging Innlogging Registrering Registrering Passordgjenoppretting Passordgjenoppretting 100 Innskudd Bonus Legg inn et innskudd på din MFX Broker-konto og få 100 bonus på toppen av det. Minimum innskudd for denne bonusen er 5. Maksimum bonusbeløp er 5.000. Bonusen legges til din Forex-konto som kreditt. For å flytte bonusen til balansefondene dine og være i stand til å trekke den ut, må du bytte et totalt volum på minst (Bonus 10) standardpartier. Bonusen blir tilbaketrekkbar i deler av 10 slik at du kan handle minst (Bonus 100) standard mye for å quotfree upquot de første 10 av bonusen din og så videre. Du åpner en ny handelskonto hos MFX Broker og gjør ditt første innskudd på 600 via en valgt innskuddsmetode. Du er dermed kvalifisert for 600 innskuddsbonus. Du er fri til å ta ut bonusen din etter at du har handlet minst 600 10 60 standardpartier på din konto på 1200. Når du handler minst 6 lotter, vil 60 av bonusen bli tilbakekallelig. Når du handler de neste 6 delene dine, blir de neste 60 flyttet til din normale balanse, og så videre. Hvis tilbaketrekking fra kontoen er gjort før bonusuttaket er oppfylt, kanselleres bonusen. Med denne bonusen, hver fredag ​​kl 18:00 (trading server tid), vil marginens løftestang reduseres til 0,01 av den opprinnelige størrelsen. Hver mandag klokka 8:00, vil innflytelsen bli returnert til sin opprinnelige størrelse. Hvis tilbaketrekking fra kontoen er gjort før bonusuttaket er oppfylt, kanselleres bonusen. Kun Forex trading instrumenter (valutapar) regnes for bonusoppløsningsbetingelsen. MFX Broker forbeholder seg retten til å kansellere denne kampanjen når som helst uten varsel. Firmaet kan fjerne denne bonusen når som helst uten å gi noen grunn til det. Forex-bonus - ingen innskudd kreves før du ber om ikke-innløsningsbonus 50 si at du kan gjøre utbetalingsgevinst noen gang etter at du har bonus og gi profittstøtte, si at du må gjøre debitere først VISTA BROKERSClose SUPPORT SYSTEM 13:37 Velkommen, en representant vil være med deg snart. SYSTEM 13:38 Vi vil være med deg noen minutter. STØTTE 13:38 Simone Ambrogio SUPPORT 13:38 Hei FODA 13:38 hei FODA 13:39 non-debitering bonus fortjeneste kan tilbaketrekking SUPPORT 13:39 Du kan trekke fortjenesten FODA 13:39 Åh, jeg har fortjeneste FODA 13:40 Hvordan kan jeg gjør tilbaketrekking til netteller STØTTE 13:40 fra medlemmene området FODA 13:40 jeg kan ikke legge til m, y neteller konto sir SUPPORT 13:41 skriv en e-post nå til: supportvistabrokers angir hvor mye du vil trekke tilbake og hvordan FODA 13 : 42 Jeg kan trekke tilbake FODA 13:42 kan sjekke kontoen min SUPPORT 13:42 gjør som jeg skrev, vennligst SUPPORT 13:43 Ha en fin dag VISTA BROKERSClose SUPPORT SYSTEM 13: 3 Velkommen, en representant vil være med deg snart. SYSTEM 13: 3 Vi vil være med deg noen minutter. SUPPORT 13: 3 Omar Belkadi STØTTE 13: 4 Salam Alaikum MAHMOUD 13: 5 hei MAHMOUD 13: 5 hvordan jeg gjør uttak til neteller sir SUPPORT 13: 7 Følg instruksjonen vist på vår hjemmeside MAHMOUD 13: 7 Jeg kan ikke velge konto i Neteller sir MAHMOUD 13: 8 til konto, velg nei noe å velge herr SUPPORT 13: 9 Ok, SUPPORT 13: 9 Gi meg ditt telefonnummer, vennligst MAHMOUD 13: 9 ok, hva er SUPPORT 13: 9 Jeg prøver å kontakte deg MAHMOUD 13: 9 sir hvorfor kontakte meg MAHMOUD 13: 9 jeg kan trekke tilbake fortjeneste eller nei MAHMOUD 13:10 Jeg vil gjøre uttak MAHMOUD 13:10 vil teste denne megleren først SUPPORT 13:10 Sir sir SUPPORT 13:10 sikkert SUPPORT 13:11 når som helst og uten forsinkelser SUPPORT 13:11 i utgangspunktet nå har vi 50 velkommen bonus MAHMOUD 13:11 jeg kan ikke MAHMOUD 13:11 har invaild konto SUPPORT 13:12 Herre, prøvde du å åpne en konto, og du kunne ikke, har jeg rett MAHMOUD 13: 13 sir jeg har konto her MAHMOUD 13:13 har fortjeneste SUPPORT 13:13 Okay .. MAHMOUD 13:13 vil ha tilbaketrekking min fortjeneste til neteller jeg kan ikke SUPPORT 13:14 Hva er ditt kontonummer Sir SUPPORT 13:14 Ok, jeg forstår deg nå .. SUPPORT 13:14 gi meg ditt kontonummer vennligst MAHMOUD 13:14 1509193901 SUPPORT 13:15 Sir, hvor mye prøver du å trekke MAHMOUD 13:16 18 SUPPORT 13:16 Herre, har du gjort et innskudd MAHMOUD 13:17 nei hvorfor MAHMOUD 13:17 dette er ikke debitering bonus MAHMOUD 13:17 Jeg spør støtte du kan gjøre tilbaketrekking når som helst SUPPORT 13:18 I beklager .. men jeg er veldig forvirret her MAHMOUD 13:18 Hva er SUPPORT 13:18 fikk du en 50bonus fra oss MAHMOUD 13:19 jeg kan ikke gjøre uttak fortjeneste MAHMOUD 13:19 ja MAHMOUD 13:19 støtte her MAHMOUD 13: 19 du er sikker på at du støtter her STØTTE 13:20 Mr. Mahmoud, jeg snakket med vårt kontor. De sa at du ikke gjorde noen innskudd MAHMOUD 13:20 sir MAHMOUD 13:20 jeg vil bli gal nå SUPPORT 13:20 og du kan ikke gjøre meddrwal av bonusen MAHMOUD 13:20 dette er svindelmeglere MAHMOUD 13:20 ok nå forstår jeg STØTTE 13:21 Sir, du vet hva som betyr med Scam MAHMOUD 13:21 denne chatten vil legge til 100 forex meglere SUPPORT 13:21 vi snyder ikke deg MAHMOUD 13:21 Herre, du må spørre oss MAHMOUD 13:22 Etter tilbaketrekking av fortjeneste, bonus ikke slettet Få bonus er lenken: vistabrokersopen-real-account Etter registrering, skriv for å støtte - Aktiver min 50Welcom Credit SUPPORT 13:22 vi har ingen tilknytning til den linken SUPPORT 13:22 Jeg er beklager MAHMOUD 13:22 jeg ber om støtte her mange ganger si ja du kan trekke tilbake når som helst SUPPORT 13:22 Vennligst prøv å være logisk og rettferdig SUPPORT 13:23 Du er den første personen som liker slike ting STØTTE 13:23 Alle folk er fornøyd med oss ​​MAHMOUD 13:23 sir MAHMOUD 13:23 Jeg kan trekke tilbake fortjeneste eller nei MAHMOUD 13:24 happy MAHMOUD 13: 2 4 dette er svindelmegler MAHMOUD 13:24 gal å laste opp dokumentene mine MAHMOUD 13:24 hvorfor gi velkomstbonus SUPPORT 13:25 Tror du vi har fortjeneste å laste opp dokumentene dine .. MAHMOUD 13:25 og jeg har utskriftsskjerm du støtter her sier ja, du kan trekke seg fortjeneste når som helst SUPPORT 13:25 Jeg er ikke her for å argumentere med deg Sir. Vennligst gå og les bonusvilkårene SUPPORT 13:25 Takk så mye MAHMOUD 13:26 Din konto 1509193901 er blitt validert og bonus aktivert. Takk for tålmodigheten og forståelsen. Velkommen om bord Med vennlig hilsen Irina Potilitina Vistabrokers CIF Ltd MAHMOUD 13: 26HET BONUS FOR ALLE KUNDERHele Hele fortjenesten du tjener kan trekkes tilbake når du tilfredsstiller vilkårene i kampanjen. Nærmere vilkår for kampanjen: Hele fortjenesten du tjener kan trekkes tilbake en gang du tilfredsstiller vilkårene i kampanjen Varighet av kampanjeplanen: fra 5. desember 2016 til 22. januar 2017. Kampanjen er tilgjengelig for både nye kunder registrert i tidsrammen for kampanjen og nåværende klienter som stiller vilkårene oppført i artikkelen 3.2. For å bli med på kampanjen, må du: For nye kunder: Registrer deg hos FreshForex-firmaet her. Åpne Classic, Market Pro eller ECN-konto. For nåværende kunder: Gjør et innskudd fra 100 USD 90 EUR. Åpne en ny Classic, Market Pro eller ECN-konto. Send en bonusanmodning til din personlige leder med angivelse av antall kontoer som deltar i kampanjen. Den interne overføringen som er gjort fra en annen konto hos kunden, anses ikke som et innskudd. Etter å ha oppfylt alle betingelsene mottar kunden selskapsmidler på 2017 USD 1800 EUR, er dette beløpet vist i kolonnen Kreditt og er ikke tilgjengelig for tilbakekalling. Hvis du har spørsmål om quotHot Bonusquot, ta kontakt med oss ​​i Telegram-diagrammet. Vi svarer deg innen 2 virkedager. Alle handelsbetingelsene (ordrepåfyllingstype, innflytelse, spreads, swaps osv.) Tilsvarer den valgte kontotypen, med unntak av visse restriksjoner: Maksimumsvolumet er 0,20 av partiet. Maksimum antall åpne posisjoner er 5 Spesifiserte begrensninger skal fjernes etter innbetaling. Maksimal brukstid er 10 handelsdager i denne perioden, klienten har lov til å fikse den oppnådde fortjenesten ved å deponere. Innskuddsmengden skal ikke være mindre enn det overskudd som er oppnådd ved bruk av selskapsmidler. Etter innbetaling er fortjenesten fastsatt i følgende rekkefølge: Alle åpne handelsposisjoner vil bli stengt (hvis noen). Alle ventende ordrer vil bli kansellert (hvis noen). Selskapets midler vil bli debitert fra kontoen fra Kredittkolonnen. Resultatet fastsatt gjennom hele kampanjen i beløpet som ikke overstiger innskuddsbeløpet, overføres til Kredittkolonnen. Profittet fastsatt gjennom kampanjen er ment å opprettholde konto under uttelling og øke handelsvolumet. Resultatet som er fastsatt gjennom kampanjen, er tilgjengelig for tilbakekalling dersom det var handelsomsetning i antall 1 lukket vare for 2 USD 1,8 EUR av fortjeneste i løpet av 30 kalenderdager fra innskuddstidspunktet. For å overføre overskuddet i balanse må du implementere fullt nevnte forhold og sende en forespørsel til din personlige leder. Delvis overføring av overskuddet til balanse er ikke implementert. Profitten som er fastsatt gjennom kampanjen, blir fullt debitert fra kontoen: Ved eventuelle uttak fra kontoen, inkludert intern overføring Hvis saldo på en konto er negativ og det ikke er noen åpne posisjoner Hvis kampanjen er deaktivert for klienten i 30 dager etter at midlene ble kreditert til kreditt kolonne. Hvis det ikke er innskudd på kontoen innen 10 handelsdager: Alle åpne handelsposisjoner vil bli stengt (hvis noen). Alle ventende ordrer vil bli kansellert (hvis noen). Selskapets midler vil bli belastet fra kontoen fra Kredittkolonnen. gjennom kampanjen vil bli kansellert. Å trekke penger fra kontoen som deltar i promo for første gang, må Kunden verifisere personlige data i Klientområdet. Hvis kunden ikke vil deponere etter 15 kalenderdager fra datoen for debitering av selskapets midler, blir kontoen flyttet til arkivet irreversibelt. Klientene som deltar i den nåværende kampanjen før kampanjen er fullført, kan ikke delta i andre kampanjer og bonusplaner for selskapet ved hjelp av kontoer som deltar i den nåværende kampanjen. Bedriftskostnader partnerrsquos betaling for kundene tiltrukket av partnere og deltakelse i denne kampanjen bare for handlinger begått etter innskudd. Videre kan beløpet av betaling reduseres i forhold til mengden av Clientrsquos egenkapital på kontoen for rapporteringsmåneden. For å forhindre svindelaktige handlinger forbeholder selskapet seg rett til å uten debitering til enhver tid, etter eget skjønn,: debitere bonusfondene, nekte å gi finansiering eller betale profittpenger oppnådd ved bruk av bonusmidler. Selskapet forbeholder seg retten til å endre vilkår og varighet av markedsføringsplanen. Har du fortsatt tvil Få det mest sjenerøse tilbudet med 2017 innskuddsbonus med en gang Du kan selvfølgelig bestemme deg for ikke å motta 2017 og en mulighet til å få ekstra fortjeneste. Det er opp til deg

No comments:

Post a Comment